ניסים רובין בגוט-טאלנט ישראל

ניסים רובין

ניסים רובין במופע סטנדאפ וקסמים מרהיב לילדים ולכל המשפחה

גוט טאלנט קוסם

אוהבים את גוט טאלנט? קוסם ביום ההולדת זה משהו שתמיד רציתם? עכשיו אתם יכולים לתפוס שתי ציפורים במכה (או במקרה הזה: להוציא שני ארנבים מהכובע)!

ניסים רובין, המשתתף שזכה בגולדן באזר בתוכנית האהובה גוט טאלנט, קוסם ברמ"ח איבריו וכמעט בכל שנותיו – יגיע אליכם ויפיק לכם יום הולדת קוסמים שלא מהעולם הזה!

מה זה אומר להיות קוסם בגוט טאלנט?

להיות קוסם גוט טאלנט זה אומר להביא את הקסם או את האשלייה הכי טובים שלך ולהציג אותם במקצועיות רבה מול השופטים המקצועיים והמנוסים.

להיות קוסם גוט טאלנט זה אומר לא סתם לעשות קסם, אלא לעטוף אותו בהפקה שלמה שמערבת את כל החושים; הפקה צבעונית, מרתקת ומרגשת, כזאת שאי אפשר יהיה להוריד ממנה את העיניים אפילו לרגע אחד.

להיות קוסם גוט טאלנט זה אומר להיות מקצועי ומדויק כל הזמן, ולדעת להעביר את השואו בצורה מרהיבה וחד-פעמית, אבל גם בצורה שתהיה מובנת לגמרי לכל הצופים.

או בקיצור:

להיות קוסם גוט טאלנט זה אומר לאהוב את מה שאתה עושה, ולדעת להראות את זה.

ניסים רובין גוט טאלנט – קוסם של גולדן באזר

בתוכנית גוט טאלנט יש לכל שופט שני סוגי באזרים (לחצנים). האחד – באזר רגיל שעליו השופט לוחץ במידה שלא אהב את המופע, והשני – גולדן באזר, לחצן שאם שופט לוחץ עליו הוא מעביר את המתמודד באופן אוטומטי לחצי הגמר, מבלי להתחשב בדיעותיהם של שאר השופטים. בתוכנית בה התמודד ניסים רובין הוא קיבל את הגולדן באזר כי השופטים כל כך אהבו את השואו שלו, ועבר אוטומטית לחצי הגמר.

גוט טאלנט – קוסם שמקבל גולדן באזר. ככה זה נראה:

לסיכום: אם אתם רוצים אירוע מהסרטים, כזה שאין בו סתם מופע קסמים אלא שואו אמיתי של קוסם גוט טאלנט מקצועי ומדויק שיודע את העבודה ועושה אותה בצורה מרתקת ומרהיבה – אתם צריכים את ניסים רובין – קוסם גוט טאלנט מקצועי, יחיד ומיוחד.

המופע של ניסים ישאיר את כולם מרותקים מהרגע הראשון ועד הרבה אחרי שהאירוע יסתיים, וישאיר אותם עם שאלות רבות, עם עיניים בורקות והכי חשוב – עם חוויה שתישאר לעוד הרבה מאוד שנים.

לקבלת מידע נוסף אודות מופע קוסם גוט טאלנט ניסים רובין אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או דרך האתר ונדאג להתאים את המופע המדויק לאירוע שלכם.

כי מופע קוסם זה טוב, אבל מופע קוסם גוט טאלנט זה למקצוענים.

 

דילוג לתוכן